Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26 27
Laboratorní práce šesťáků
28
Exkurze osmáků na SOŠ Uherský Brod
29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
Den otevřených dveří
13 14 15
16 17 18 19
Scénické čtení pro 1. stupeň
20
Vánoce ve 3. a 5. třídě
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Základní informace k organizaci výuky na 1. stupni

Základní informace k organizaci výuky na 1. stupni



Vážení rodiče a zákonní zástupci žáků 1. stupně,
na základě rozhodnutí vlády dojde 25. 5. 2020 k návratu žáků prvního stupně do škol. Rád bych vám oznámil bližší informace o organizaci a dalších souvislostech.
Bohužel, některé podrobnosti nelze naplánovat bez přesného počtu žáků, kteří využijí tyto vzdělávací aktivity.

Základní informace k organizaci:
• Výuka bude probíhat pravidelně každý pracovní den.
• Podle nahlášeného počtu žáků zajistíme rozdělení do skupin maximálně po 15 žácích
• Složení skupin je neměnné. O zařazení žáka rozhoduje ředitel školy. Žáka nelze zařadit do školní skupiny později než k 25. 5. 2020
• Výuka bude rozdělena na dopolední a odpolední část
• Dopolední část bude probíhat od 7:30 do 11:00, výuku bude zajišťovat jeden pedagog (většinou třídní učitel), cílem je zajistit vzdělávání žáků
• Rozvrh se přizpůsobí aktuálním potřebám žáků
• Škola povede evidenci o docházce
• Ve společných prostorech musí mít žáci roušky. Ve třídě žáci roušku mít nemusí, pokud učitel nerozhodne jinak, rozmístění lavic bude takové, aby byl rozestup mezi žáky 2 metry
• Odpolední část od 11:00 do cca 15:00, dozor zajišťují vychovatelky nebo jiní pedagogičtí pracovníci (záleží na počtu nahlášených dětí), cílem je zájmové vzdělávání (nejedná se o klasickou družinu), žák nemusí být zapsán ve školní družině
• Vyzvednutí bude možné, kdykoliv během odpolední části
• Do budovy školy bude umožněn vstup pouze žákům
• Ranní družina není poskytována
• Škola zajistí školní stravování, při kterém zajistí veškerá hygienická a bezpečnostní pravidla
• Tělesná výchova a aktivity mimo areál školy nejsou možné
• Škola zajistí veškeré hygienické a provozní požadavky plynoucí z rozhodnutí vlády a MŠMT

Povinnosti rodičů a žáků:
Zákonní zástupci musí vyjádřit zájem o účast žáka na školní přípravě nejpozději do 18. 5. 2020

Žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky + 1 ručník a sáček na jejich uložení.

Žák je povinen dodržovat hygienická pravidla a organizační pravidla školy.

Zákonní zástupci se mají seznámit s rizikovými faktory uvedenými v čestném prohlášení (viz. příloha) a výše popsanou organizací.

Zákonní zástupci, kteří se rozhodnou zařadit své dítě do školy MUSÍ PODEPSAT ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ o neexistenci příznaků virového onemocnění (viz. příloha).

příloha_čestné_prohlášení

Podrobnosti k hygienickým pravidlům, organizaci a provozu uveřejníme po upřesnění počtu žáků.

Děkuji za pochopení. Michal Vrága, ředitel školy

Plné znění manuálu o ochraně zdraví a provozu škol:
ochrana_zdravi_zs